Stealth Travel: Η νέα τάση των εύπορων που επιλέγουν την ανωνυμία αντί για τη Μύκονο Ημερομηνία:
Σήμερα 10/8/2025, 09:16 - Εμφανίσεις: 15
Μέχρι πρόσφατα, οι ταξιδιώτες πολυτελείας σχεδίαζαν τις διακοπές τους με βασικό κριτήριο την κοινωνική προβολή και τη δικτύωση.
Σήμερα, το απόλυτο σύμβολο κύρους είναι η απομάκρυνση από τη δημόσια θέα, στη νέα τάση του stealth travel.
Τα παραδοσιακά σημεία αναφοράς του κοινωνικού status —ένα τραπέζι στο Club 55 του Σεν Τροπέ, μια ξαπλώστρα στην πρώτη σειρά της Cala Jondal στην Ίμπιζα ή το αγκυροβόλιο μπροστά από το Nammos στη Μύκονο— έχουν πλέον κατακλυστεί από influencers. Ως αποτέλεσμα αυτού, η ανωνυμία και η διακριτικότητα έχουν αναδειχθεί σε βασικές αξίες για τους σύγχρονους εύπορους ταξιδιώτες, όπως σημειώνει το Bloomberg.
Η Τζάκλιν Σιένα Ίντια, διευθύνουσα σύμβουλος της Sienna Charles, εταιρείας ταξιδιωτικών συμβούλων που απευθύνεται σε δισεκατομμυριούχους και το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού, επισημαίνει: «Έχουμε παρατηρήσει μια στροφή από τα τυπικά πολυτελή θέρετρα προς προορισμούς που προσφέρουν μεγαλύτερη ιδιωτικότητα και αποκλειστικότητα».
Οι πελάτες της προτιμούν όλο και περισσότερο μέρη που απαιτούν πραγματική προσπάθεια για να τα προσεγγίσει κανείς, αναζητώντας εμπειρίες εκτός της πεπατημένης και μη προσβάσιμες στις μάζες: τη λίμνη Orta αντί για τη λίμνη Κόμο, την Κορσική αντί για τις Κάννες, την Πάτμο αντί για τη Μύκονο, τη Μινόρκα αντί για τη Μαγιόρκα και ιδιωτικά νησιωτικά θέρετρα στην Καραϊβική, όπως το Como Parrot Cay ή το Jumby Bay Island, αντί για τα πολυσύχναστα στέκια του St.
Barth’s.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας επηρεάζει σταδιακά και ένα ευρύτερο φάσμα ταξιδιωτών πολυτελείας, διαμορφώνοντας τις στρατηγικές επέκτασης των μεγάλων ομίλων φιλοξενίας.
Πλέον, δεν αρκούνται στην κατασκευή θερέτρων σε νέους, ανερχόμενους προορισμούς, αλλά τα σχεδιάζουν με έμφαση στην προστασία της ιδιωτικότητας, μια ανάγκη που ενισχύθηκε κατά την πανδημία.
Η Μελίσα Μπιγκς Μπράντλεϊ, ιδρύτρια της Indagare, σημειώνει: «Τα ξενοδοχεία δημιουργούν περισσότερα αυτόνομα καταλύματα, όπως μικρές εξοχικές κατοικίε...